mall
09.08.2006, 16:12
Aaaaa ty pewnie tam kulasz sie z tęsknoty nie?
Skapnęłam się że Twój ME wyjechał.

Także życze wytrwałości jeszcze przez te kilkadziesiąt godzin :)

pozdr;)

mlody
09.08.2006, 15:22
nigdy w życiu tribala bym sobie nie wytatuował...

dziewczynka-z-zapalnikiem
09.08.2006, 13:43
popcorn żądzi :D
a ja i tam wole z chipsóww albo z gum do żucia:D

adi
09.08.2006, 12:59
uuu gdzie sobe te tatuaże walnęłaś ?:P

nie-dla-dzieci
09.08.2006, 12:44
haha
pjęęęknie

taka-jedna-ozzy
09.08.2006, 11:43
drugie zdjecie bardzo mi się podoba:)

przemijamy
09.08.2006, 11:05
fajny ;)

skiba
09.08.2006, 10:16
łaał... nawet bardzo ladnie wyszly.. :) tylko pewnie sie zmywaja ;> ...ale moze to i lepiej...

max500
09.08.2006, 10:01
Z chipsów byłby kolorowy pokemon pewnie...

anoriza
09.08.2006, 09:57
z czipsow lepsze, takie ful-wypas-bayer potworki ;)

sandrita
09.08.2006, 09:08
no no. fajne wzory

nictupomnie
09.08.2006, 03:25
jak to mowia: lans bauns ;)
a gdzie sie panna wytatuowala, jesli mozna wiedziec?

reserved
09.08.2006, 00:07
a ja pomyślałam ze z henny a nie ze z chrupek:P

fajne hehe;]

fragile*
08.08.2006, 23:58
Heh, wrociłam :) z wakacji :)

p.s. jak sie zdjecie otwieralo, myslalam, ze to zdjecie pająka o_O

visionz
08.08.2006, 23:09
a ja jakoś za tatuażami ogólnie nie przepadam. ale zdjęcia ciekawe.

outward-things.ownlog.com
08.08.2006, 20:37
ślicznie widać.

kontrast doskonały.

b&w. oszaleć można z piękna.

wte-i-nazad
08.08.2006, 20:21
z czipsow wiekszy szpan;d;d

cafe
08.08.2006, 20:14
Ten pierwszy jest świetny. W ogóle nie widać, że z chipsów :D

mallena
08.08.2006, 19:03
Woow.
Mi to sie zawsze marzył taki prawdziwy nad dżinami z tyłu pleców:P albo na łopatce.
Byle nie za duży xD
I kolczyk w pępku.^^
Może kiedyś. Na razie szkoda mi hajsu:P
W ogóle, to ja - potajemnie. Zmieniłam fotologa :P

Pozdraaaawiam;*


untrustworthy
08.08.2006, 18:29
Faajny;] (no to co ze z chrupek, nikt nie musi wiedziec ;]).

paulink4
08.08.2006, 17:50
mmm ..
suepr efekt na tych zdjęciach ;d ;o
tatuaż fajna sprawa ;) ;]

konefka
08.08.2006, 17:48
;D

ja chce prawdziwy ;P


sweethope
08.08.2006, 16:31
tatuaze to jest to.

z-lekka-nutka-dekadencji
08.08.2006, 16:11
super ;> tez chce! ^^

sprawa-sie-rypla
08.08.2006, 15:00
mrałł :D
dobry tatuaż nie jest zły ;p

sm
08.08.2006, 14:52
:))))))))))))))
no tak, powazna sprawa ;)

tasman.fotolog.pl
08.08.2006, 14:19
a możeby tak prawdziwy tatoo, co ?


it-nature
08.08.2006, 14:14
i tak doda ma tatuaż w najlepszy miejscu.

caramella
08.08.2006, 13:56
ja szczerze mówiąc niezbyt lubie tatuaże ;)
a pierwszy nawet fajny wzór ma :)

Weird
08.08.2006, 13:46
No no.. odwagi to Ty masz ;) :P A bolało ?:P

Endless
08.08.2006, 13:40
heartagrama walnij...

knysha
08.08.2006, 12:53
to sa tatuaze z chrupek! Wiem, co mowie! ;]

pzdr,
kny

expose
08.08.2006, 12:31
oh gasz. brawogerl, czy co? :)

wiesniara
08.08.2006, 11:33
jak z gazety to wyzsza sfera ;) heheh ...
=)Swoja droga niezla zabawa ;D

fotolans
08.08.2006, 10:40
jak ja nie lubię tatoo ;p
ale pierwsze zdjęcie mi się bardzo

unique
08.08.2006, 10:31
suuper.;-)

spinoholik
08.08.2006, 10:25
poważna sprawaaaaaaaaaaa :D:D:D

ALE ŁADNY KOLOR JAK NA GAZETOWY MATERIAŁ

POZDRAWIAM

Ajjjjjjjjjjjjjj

takasobie-ja
08.08.2006, 10:13
kozackie tatoo ;D
też ostatnio sobie zrobiłam z gazety, ale szybko sie starło ;P

KOCIAK
08.08.2006, 09:51
to teraz jestes trendy :)

little-while
08.08.2006, 08:52
to teraz brakuje Ci skory czarnej i harleya..;)

dem
08.08.2006, 08:14
z chrupek miała byś pikachu ;-)

kwiat
08.08.2006, 00:26
fajne :)

hezotart
08.08.2006, 00:25
łał...ale fajowe...ja też chcę tatoO!!

zycie-toczy-sie-dalej
08.08.2006, 00:22
fajny wzor ten pierwszy ;P