tzn.fotolog.pl
10.08.2006, 21:29
jak zawsze super :)

alabama
10.08.2006, 21:16
piesek jest przeslodki. ale wasiki popalone? ał. to musialo go bolec.
Ty bardzo fajna. taka realna ;> ale dlaczego smutna? ;*

ja-nie-ja
10.08.2006, 21:15
Jest slodki, wiesz o tym:)
No i modelem tez wiernym.

Ej no, prawie łysa jestes, przyloz sie bardziej :D

cafe
10.08.2006, 19:38
ej... ja tez nie doszłam do tego, że to pies :D hehehe... dopiero jak się zaczęłam przyglądać :P

kpt
10.08.2006, 19:04
o kurcze. zanim doszlam ze to piesek minely 2 minuty ((; jakas niemyslaca jestem.
a ty sie nie smuc i nie martw. lato jest i trzeba korzystac z zycia (;

goraca_czekolada
10.08.2006, 16:50
ps. a pani to mnie jakos ostatnio mało odwiedza.. :>

ecstasy
10.08.2006, 16:15
Czemu smutne takie? :(

little-while
10.08.2006, 11:52
czemu popalone!? sadystko!:)
nie smutaj, szkoda życia:*

sexysoul
10.08.2006, 09:26
wasiki zdecydowanie nie powinny byc popalone..
i czemu Ty z taka smutna minka ? :(

dem
10.08.2006, 08:57
nawt nie wiem jak to skomentowac...

it-nature
09.08.2006, 23:37
takie smutne, a mamy przecież lato! Powinniśmy się cieszyć!:P

mlody.fotolog.pl
09.08.2006, 22:51
heh 'ja' brawo :)

knysia
09.08.2006, 22:18
rrrr Demon ;>


juz Ci lepiej ;>

knys

visionz
09.08.2006, 22:14
'ja'. zdecydowanie na tak. mimo iż smutna.

gabinet-osobliwosci
09.08.2006, 21:46
słodka mordka :D

takasobie-ja
09.08.2006, 21:37
a co mu się stało w wąsy?

sandrita
09.08.2006, 21:28
ja = the best :)

goraca_czekolada
09.08.2006, 21:25
hmm... na poczatku nie wiedziałam w ogole co tooo ;D
hah.
;]


9mm
09.08.2006, 21:20
"ja" boskie :) hehehe.a moze tak i mnie flamastrem? zamawiam

konefka
09.08.2006, 21:14
wyszłas wprost .... wspaniale ;P

Weird
09.08.2006, 21:03
Hasiorek :) muaaa.. :* Musi mieć śliczną maske :). Zrób mu kiedyś całego fotke.. tak ładnie prosze :) Tak dla weird ;)
Zdjęcie świetne.
Pozdrawiam :)

koszmar
09.08.2006, 20:07
oo. ale Ty jesteś piękna :D jak byś się uśmiechneła to byś była jeszcze piękniejsza :P
bierz przykład ze swojego pieska :> który na tej fotce wygląda na jakiegoś ciekawego/zamyślonego ;D!

tylko ta ostrość taka dziwna jest xD!

ishowu
09.08.2006, 19:46
Dzięki!! ;P Od razu prościej. Strasznie pogmatwane foto xD Wiesz że też już mam psiaka?? Pojutrze wstawie foto. Będzie łatwiejsze w połapaniu się niż Twoje ]:-> :D

ishowu
09.08.2006, 19:04
nie widze!! xD czy tam są jego oczy?? :P :P

kwiat
09.08.2006, 18:53
słit on.
a Ty się uśmiech. o.

ishowu
09.08.2006, 18:49
no wiem, ale jakos tak nie mogę się połapać xD hmm... czy tu gdzieś jest jego nos?? :D

ishowu
09.08.2006, 18:32
Uuu też ładne :D
Tylko jakoś tak kurcze, pyska nie mogę się dopatrzeć ;P
Sory za to xP

missy-dewu
09.08.2006, 18:29
przesłodkie:)

adi
09.08.2006, 18:28
ojoj jaka straszna ta fotka Twoja :(

ebony
09.08.2006, 18:28
niunia.

taka-jedna-ozzy
09.08.2006, 18:25
aż chce się pogłaskać :)